Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Loading...

Friday, May 10, 2013

Makan Dan makan

Holaaa..

yeahh.. lega rasanya bila deria keupayaan makan dah kembali normal. Seminggu jugak laa I kehilangan selera makan. Tak tahu punca sebenar dan sebab musabab hilangnya selera makan. Perut memang terasa lapar tapi bila makan sesuap dua terus mati selera. Mr. Sallehudin juga yang kena habiskan makanan I. 

Seksa tau.. tekak ni terasa nak makan macam-macam tapi bila dah dapat makanan yang diidamkan terus takde selera. Mr. Sallehudin macam konfius je tengok keadaan I. Dia tak percaya I hilang selera sebab dia tengok I makan macam biasa aje.. Memang laaa.. time yang dia tengok tu I makan cekedis, cekelat. Cuba tengok I makan nasi ke.. memang nasi tak habis laa kan.. :P Tapi time tu I rasa I memang minum air banyak sangat. Mungkin juga cuaca yang sangat panas membuatkan I sentiasa dahaga walaupun I berada di rumah aje. Nak katakan demam tak jugak...

Ada juga suara-suara sumbang yang mengatakan I pregnent. I tak rasa yang I pregnent time tu.. So suara-suara sumbang tu masuk di telinga kanan dan keluar di telinga kiri. ~ehe~ dan ada juga yang mengharapkan I  pregnent.. ekeke.. kalau anda mengharap saya lagi mengharap.. tapi belum ada rezeki kan.. hihi..

Kesimpulan yang I boleh nyatakan punca kehilangan selera makan ialah:-

:: Cuaca yang sangat panas membuatkan I asyik nak minum aje.. air sarsi laa sirap laa oren laa..~hehe~
:: Keadaan badan yang sangat letih. Banyak sangat kerja. Maklumlah job event every week. Alhamdulilah
:: Terlebih tido.. haha.. btol.. lepas aje Mr. Sallehudin pergi keje, I sambung tido sampai kol 12 tgh hari
:: Asyik makan nasi je.. sekali sekala nak gak makan chiken chop.. kan Mr. Sallehudin.. ~hehe

Reason yang ke empat tu I rasa takde kene mengena.. haha.. Sekarang I dah boleh makan macam biasa. hoyeyy.. 





No comments:

Post a Comment