Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Loading...

Sunday, May 12, 2013

Jumpa Amy Search :)

Jangan jelesss..

Saya jumpe die.. ~hehe~


Last week I ajak Mr. Sallehudin pergi Ikea. Tujuan asal nak makan meatball. Tapi bila sampai depan Mutiara Damansara Mr. Sallehudin ni kecoh je nak makan nasi kukus Ilham kat Mutiara Damansara tu. Memandangkan I pun dah lama tak makan nasi kukus tu so I pon orait aje. Owh.. FYI, nasi kukus Ilham ni memang sedap giler. ;P

Lepas kenyang makan berangkatlah kami ke Ikea. Ramai jugak kereta yang parking kat basement tu. Tiba-tiba I nampak ada satu parking kosong. So I jerit kat Mr. Sallehudin suruh masuk parking kat situ. Kami parking kat sebelah kereta BMW Sport kaler putih.. huyooo cantik giler kereta tu..  :)

Kitorang pun dah parking cantek dan dah nak berjalan menuju ke lif tiba-tiba I boleh pandang ke kanan dan I nampak.. AMY SEARCH. ~woohoo~ I panggil Mr. Sallehudin dan tunjuk.. "tu Amy Search kan..?" 

I ape lagi lagi tergedik-gedik nak bergambo dengan die. hehe.. rupanya kereta BMW Sport putih tu ialah kereta dia.. Senyum sampai telinga.. So.. dapat laa snap satu pose dengan die.. 

ok.. byee

No comments:

Post a Comment