Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Sunday, October 2, 2011

Pindah Lagi

Hi semua..

Weekend yang hectic. Hari Jumaat malam saya berangkut barang nak pindah rumah baru. Janji dengan lori pukul 9 malam. Tapi ntah macam mana sebab driver lori tu ada job lain.. pukul 12 tgh malam baru sampai. huisshh.. bayangkan.. 


Rumah lama kat Taman Equine tu pulak apartment tingkat tiga. Mengah + sakit sendi tulang jugak laa mengangkat barang-barang. Bayangkan.. diorang angkat barang sampai pukul 3am. Kemudian dari Taman Equine nak ke kawasan perumahan yang baru lagi.. 


Lebih kurang pukul 4.30am baru siap selesai semuanya. Nasib baiklah kali ni tak duduk rumah apartment or flat lagi. Kali ni townhouse pulak.. Rumah tu akan didiami oleh saya. Kemudian selepas kahwin akan didiami pula oleh saya dan suami.. ecehh..  :)

okies.. Adios   :)

No comments:

Post a Comment