Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Friday, October 28, 2011

Esok Pameran Pengantin

Salam semua..
Jumaat tiba lagi. Pada B2B mesti tak sabar-sabar nak pergi Pameran Pengantin kat Shah Alam kan..  :) Saya pun macam tu jugak. Rasa macam malam ni jugak nak pergi serbu. Ehee.. Bukannye apa.. ingat tak entry lepas saya ada bitau yang saya masuk contest anjuran Style-Wedding? Ahaa.. saya tak menang pun tapi diorang bermurah hati bagi saya voucher RM50 sebab saya sudi joint contest tu.. ehehe.. best kan  :) So sekarang saya tak tau nak order ape dari Style-wedding untuk gunakan voucher tu. Kalau tak guna voucher tu rasa rugi pulak...

Apa planning hujung minggu uolls? Rasanya saya tak ada apa-apa planning selain ke pameran tu ajee.. Owhh.. tentang design DIY kad kahwin saya.. emmm.. saya belum buat lagi. Ahakksz!! Okey, saya janji saya akan gigih meng'design' dansiapkan by this week jugak. Lepas tu boleh beli kertas card dan boleh print pastu touch-up. Ohoo tak sabar rasanya.. Wish me all the best  :)

Oyaya.. Happy Deepavali pada readers India.. ade ke? ehe.. Cuti Deepavali lepas, saya masak pulut kuning. hoyeyy.. this is my 1st time buat pulut kuning. Nasib baik jadi. So pulut ni saya bawak bekal dan hantar ke future MIL. Saya jumpe future MIL kat rumah mak teh Mr. Salleh kat area Shah Alam. Terasa laa kembang jugak sebab diorang puji pulut kuning & rendang daging yang saya masak tu sedap sampai menjilat pinggan. Ahaha.. Paling bangga sekali mestilah Mr. sallehudin sebab semua puji bakal isteri die pandai masak.  (^_^)  yor lahhh..   :)


Then, sempat jugak saya dengan MIL dan bakal biras & bakal adik ipar pergi servey barang-barang kahwin. Err.. kat satu kedai ni. Nama kedai tu CT.. err somthing laa.. tak hingat pulak. Nanti saya pergi lagi saya snap gambo depan kedai ye  :) Wahh.. eksited giler sebab kebanyakkan barang kat kedai tu jual pada harga yang amat murah.

Please imagine.. gelas vintage yang macam pic kat atas tu.. dah banyak kedai saya pergi servey. Semuanya harga RM1 sebijik. Tapi kat kedai tu harganya RM0.70 sebijik. Dan boleh kasi murah lagi kalau kita beli dengan kuantiti yang lebih seribu. Murah tak? Or uollss ada jumpa kedai jual peralatan kawin dengan harga yang lebih murah dari kedai ni? kalau ada kongsi-kongsikan laa infor  :)

Yeahh.. saya adalah pengantin budget. saya tengah planning untuk DIY somthing. Hmm.. sempat tak nak kumpul barang-barang tu sampai bulan tiga ni.. Ini project rahsia. Tak boleh bitau lagi. Tengoklah kalau mood baik.. i will share dekat blog ni.

Okeylah. got to go now. Selamat ke Pameran Pengantin ye..  :)

p/s: Atas sebab tertentu, patutkah saya menutup akaun fb saya yang ada sekarang? hmmm...



3 comments:

  1. mimi...kalau tutup fb tu utk kebaikan tak salah....

    ReplyDelete
  2. Mimis, RM0.70 tu dah murah bebenar. last year i buat wedding favor for my customer pun last price i dapat RM0.99 huhu...

    ReplyDelete