Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Friday, October 7, 2011

We Are Superman

Yeahhh..
Finally berjaya masukkan gambar. Korang ingat tak baru-baru ni saya ada cerita pasal saya & Mr. Salleh amik gambo kat Genting Highlands. Kameraman kitorang pulak camera DSLR yang kami setting sendiri.. hihihi. So bila we all beraksi depan camera semua orang akan tengok gaya kami bergambo depan camera tu..


Inilah sebahagian gambar kami yang telah diedit oleh Mr. Salleh. Tema kitorang ialah 'We Are Superman'. So pic yang telah diedit ni we all akan hantar kat kedai gambar untuk buat album storybook. So nanti album tu boleh letak kat 'Guest Book Corner' nanti.... tak sabar nak buat album. Mr. Salleh pun nak edit gambar tunang kami yang masih diperam dalam laptop & belum edit nak antar buat album lagi....


 Ini Sebahagian gambar kami aje. Tak kan laa nak upload semua kan.. hikhik.. Nanti kitorang nak pergi ambik gambo lagi tapi guna tema lain pulak..  Nantikan...


Esok saya ikut rombongan meminang adik saya ke Jengka..

1 comment: