Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Thursday, September 29, 2011

Contest - Photobooth Idea Kreatif

Mula-mula saya tak tau apalah mendenyer fotobooth tu. Penting sangat ke nak ada fotobooth kat kenduri kawin.  Selepas membuat rujukan melalui beberapa blog, tertarik pulak dengan idea fotobooth ni. Apa yang penting kita kena suaipadankan dekoration foto booth tu dengan majlis yang diadakan. Terjumpa pulak blog Photobooth Corner ada buat contest. Tergediks-gediks saya nak join. Esok pulak tu tarikh tutup penyertaan. Harap boleh menang. Jom buat karangan lagi.. ~hihi~




Saya suka photobooth yang simple dan sweet. Macam gambar kat bawah ni :-


Cuma background yang warna pink tu harap boleh ditukar mengikut tema seperti warna grey atau putih terus. Kemudian gantung frame gambar saya dan bakal suami. Dalam empat hingga enam frame yang simple tapi cute. Kerusi dan meja dalam gambar tu tak perlu. Cuma letak satu meja panjang dan atas meja tu boleh letak hiasan vintage seperti typrewriter lama atau radio lama macam gambar kat bawah ni  :)


Yeah.. lepas tu boleh laa letak props lain seperti papan hijau macam gambar dibawah :-


Sweet tak?  (^_^)

Okey.. itu aje idea kreatif photobooth saya. Harap berhasil dan dapat menang contest anjuran photoboothcorner

1 comment: