Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Thursday, October 6, 2011

Goodie Bag Saya

Hye semua...
U know watss.. saya sentiasa menunggu kedatangan hari Jumaat sebab saya dah tak sabar untuk melalui hari Sabtu setiap minggu. Sabtu adalah hari yang penuh keriangan dan penuh keindahan.. Cewahh!!  :)

Jom.. cerita tentang hal kahwin. Sebenarnya saya sedang berfikir-fikir perihal goodie bag. Berapa kkuantiti yang diperlukan untuk membuat goodie bag. Barang apa yang nak letak dalam beg tu. Berapa kos yang nak disediakan. Apa pulak yang nak diberi pada tetamu kanak-kanak. Untuk tetamu VIP lagi.. Pening saye.. :]

Tapi walau ape pun saya cadang nak DIY untuk goodie bag tu. Saya akan gunakan brown paper bag. Err tau kan brown paper bag tu cane kan.. Saya tak upload pic tau sebab malas. ~huhu~ Lepas tu kat brown paper bag tu saya tampal sticker. Sticker tu saya akan DIY dan print sendiri juga. Then, letak reben saja. Untuk paper beg tu saya perlu buat 1000 unit. Woww!! DIY mini box pun belum siap lagi.. 

Oleh sebab itu.. saya perlukan pertolongan Mr. Salleh membantu saya untuk menyiapkan semua kerja ni. hihi.. Tapi tadi baru lepas coll my mom. Dia cakap jemputan adalah 2000 orang. Watsss??? Banyaknyerrr.. Tak kan nak siapkan Goodie Bag 2000 unit jugak? Ayooo.. Barang yang nak letak dalan goodie bag pun.. tak kan nak order smpai 2000 jugak? tolong sayaaa.. sesape org yang ada pengalaman boleh tolong bagi idea..? 

Lagi lima bulan nak majlis tapi satu mende pun blom prepare lagi. Minggu ni pula adik lelaki saya nak bertunang. So pergi Jengka pulak. I think kene buat schedule laa untuk setelkan semua progress ni. 

Okeylah.. saya tiada mood untuk mengarang sekarang. Nanti continue.

~Tata~


2 comments:

  1. mimi...perlukan pertolongan ain ke?? ain sabtu ahad mmg free...accept ade menda2 free yg kena p...hahaha...anything call me yeah...saye sudi bantu anda....

    ReplyDelete
  2. 2000 banyak tu.. kena cari goodies yang senang la T_T

    ReplyDelete