Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Wednesday, October 12, 2011

DIY Di Tempat Kerja

Hye B2B and all my blog readers. Terima kasih banyak-banyak kepada mereka yang sudi membaca blog saya yang tak seberapa ni. Blog saya tak lah glemer macam Ben Ashari ke.. Jejari Runcing ke.. Cik Epal ke.. hikhik (^_^) Tapi saya memang suka ber'blog'ing...

Jam dah hampir ke pukul 5pm. Lagi 45 minit baru habis kerja. Normally tepat pukul 5.45pm saya akan bergegas menuju ke lif dan turun ke level 2 tempat parking kereta. Huhh!! Semenjak kerja tempat baru saya memang excited nak balik rumah memanjang. Haisshh. Tambahan lagi perjalanan dari office ke rumah ambik masa 1 jam. Sangat letih.. hokeyy!! Sebelum ni memang tak biasa bekerja dalam tempoh office hour dari pukul 8.30am to 5.45pm. Dah hampir enam tahun saya bekerja dalam waktu kerja 10am - 7.00pm. Rumah pun dekat dengan office. Tapi kali ni kerja di tempat baru.. saya akan menempuh tol Jalan Duta setiap hari.. Saya stress. Seriesss stresss!! Dulu drive kereta waktu balik kerja pun still maintain dengan tudung masih di kepala. Tapi kali ini, start enjin kereta dan tekan pedal minyak kereta tu.. terus tangan pun tarik nak buka tudung. Im sorry.. saya tak boleh nak maintain tudung di kepala sambil drive dalam keadaan yang sangat jammed. Saya pun tak tau apsal jadi macam tu.. (*_*)

Tapi saya masih sanggup kerja di tempat baru ni sebab tawaran gaji adalah sangat berpatutan dan kerja paper work pun tak banyak. Tak perlu nak buat minit mesyuarat.. Yang paling penting.. sempat lagi update blog dan DIY mini box.. hahahhaha..


Actually kat office ni saya dapat banyak sangat kad raya tahun dulu-dulu si budak-budak office ni nak buang. Then, diorang tanya kat saya nak tak kad ni semua sebab boleh DIY jadikan mini box. YESS.. why not?? So petang bila dah tak de kerja tu bolehlaa lipat kad tu jadikan kotak. BEstkannn..?

So my planning is kotak-kotak ni nak buat sebagai gift untuk kids. Mybe nak letak gula-gula ke.. tengoklah dulu apa yang sesuai...   :) okies.. nak continue sambung DIY mini box 
~Tata~

4 comments:

  1. ajar buat kotak tuh guna kad raya. nk blaja~

    ReplyDelete
  2. waaaaaaaaa, dah jimat. nora suka bab2 recyle ni hehe :)

    ReplyDelete
  3. Kad raya cantik, kontak pun cantik..hihi good job!tak terpikir pun!!cer demo...hihi

    ReplyDelete