Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Thursday, September 8, 2011

About My Dreaming & Preparation

Hye B2B semua.. apa khabar?
Pagi tadi lepas azan subuh hujan agak lebat jugakan.. Saya rasa macam nak tarik selimut & terus continue tidur  zzZZzz.. but what can I say..hukhuk.. hidup untuk mencari wang mesti diteruskan.. (cari wang nak kawin :P)
Well.. sampai office borak-borak dengan kakak secretary ni, cerita kat dia about my little business. Dia cakap saya adalah sangat baguz & rajin membuat perniagaan cupcakes..kenapa tak diteruskan & tumpukan perhatian pada perniagaan tu? Yesz.. saya suka berniaga tapi tahap kepandaian saya dalam marketing & sales adalah kurang sikit. But I wish one day, saya akan mempunyai kedai or paling cute pun kiosk for my cupcakes.

Okies..stop talking about my dreaming. Dah lama tak cerita pasal wedding preparation. Sekarang dah masuk bulan September. Mr. Sallehudin cakap, kalau ikut perancangan dia nak buat majlis kahwin kami around March to April 2012 which mean is lebih kurang enam or tujuh bulan dari sekarang. So.. adakah patut saya mula membuat servey vendor dari sekarang? Vendor apa yang patut kiter servey dulu yer.. apa yang perlu dititikberatkan dalam memilih vendor? hukhuk..

Kalau ikut list, banyak benda yang saya nak DIY. So adakah bersesuaian kiter mulakan dari sekarang everything barang-barang yang nak DIY tu? Tapi kalau dah nak start DIY, kene cari barang dari sekarang.. Hmm.. mesti kalut saya nantikan... pls..plss... sebab satu mende pun saya tak start prepare lagi...

orait.. continue wat kerja..  daaa..

1 comment:

  1. saya dulu setahun dah cr vendor mak andam dan photography sebab nak dpt kan harga murah..then kami buat installment ansuran till nk kawen..tak membebankan selepas kawen

    ReplyDelete