Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Friday, September 14, 2012

Saya Rindu Budak Bucuk Sayaaaa..

Saya rindu budak bucukkk saya  :(
Dia tak ada kat Malaysia sekarang. Dia pergi Singapore tiga minggu. Ini baru beberapa hari aje dia tinggalkan saya. Hujung tahun ni memang dia dah start sibuk outstation sana sini.  ~hukhukhuk~

 Pic 1: Gambar diambil di Hentian Sebelah Bikut Gaantang Arah Selatan. Time ni dah habis cuti raya. Nak balik KL. Singgah Bukit Gantang sebab dia nak makan nasik lemak. Dua bungkus dia makan. Yang sebelah tu yang belum makan tu dia punya jugak nasi lemak.. (^_^)

 Pic 2: Ni beberapa bulan lepas. Tiba-tiba diserang athma. Puncanya minum air tebu melampau. Huhuhu.. Pastu terus sesak nafas sumerr... tulaa cakap I tak nak dengarr..  :p

 Pic 3: Ini sangat kelakar. Kisah di malam raya. My FIL tiba-tiba kena gaut (betulke spelling?) So me & husband bawak FIL pergi klinik sebab nak dapatkan suntikan. Punya laa nak cepat. Sampai tak perasan dia sarung selipar lain-lain... huhuhu.. 

Pic 4: Ini pulak gambo diambil lepas beraya rumah kawan-kawan. Muka mengah dah tu.. I dah pesan jangan makan banyak sangat di rumah pertama sebab rumah ke dua dan ketiga pun ada menu jugak... tapi ikutkan sangat nafsu lapar, makan sampai tiga pinggan nasi minyak. Rumah kedua mee sup, rumah ketiga mee kari.. Haaa.. kan dah mengahhh.... ~hehe~..

Anyway... I Luv U budak bucukkk.. Jangan lupa belikan I hadiah dari Singapore..
I nak banyak-banyak hadiah...  :)

1 comment: