Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Tuesday, September 25, 2012

Sambutan Kepulangan Suami

Holaaa...

Husband dah sampai dari Singapore petang tadi.. Alhamdulilah... Setelah dua minggu ditinggalkan sorang-sorang akhirnya balik juga ke pangkuan.. horeyyy.. sonok sangat..

Bersempena dengan suami dah balik ke pangkuan, I ada masak sikit-sikit untuk Mr. Sallehudin ni. As per his request I masakkan nasi goreng cili padi dengan cucur udang. Sebab katanya dia mengidam nak makan dua menu ni. Lagipun selama kat Singapore selama dua minggu susah betul nak cari makanan yang sedap.. huhu.. siann diaaa..

So.. antara menu yang I sediakan untuk Mr. Sallehudin ialah..
Nasi goreng cili padi
Cucur Udang
Daging goreng kicap
Cheese tart
Cheese Cake
 

Tapi nasi goreng cili padi yang I buat tu kurang garam.. hikhikhik.. sowie budak masam...  :)
Cheese cake yang I buat rasa sedap (ecewah..) tapi terlebih lembik sebab letak whipping cream banyak sangat. So bila letak dalam peti ais dan makan cheese cake dalam keadaan kesejukan seperti makan aiskrim perisa cheese..  I likeeee....


Tiga kotak tin biskut yang bercorak comel dan cute ni dengan air botol perisa caremel.. ini saja yang dibawa oleh Mr. Sallehudin dari Singapore. Ekcelli tiga jenis tin biskut ni bukan beli kat Singapore tapi dibawa oleh kawan Mr. Sallehudin dari UK. Wahh.. best dan sangat comel so boleh letak sebagai hiasan. Yang air botol caremel tu aje beli Singapore. 


Esok Mr. Sallehudin off kerja, so nak pergi jejalan kejap..  :)
byee

No comments:

Post a Comment