Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Monday, May 16, 2011

Tercapai Angan-angan

Owhh.. finally tercapai gaks angan-angan nk 'create' satu blog ala-ala B2B gitu.. Sebelum ni selalu baca blog B2B yang lain.. tentang persiapan majlis mereka.. perasaan.. pengalaman, berkongsi idea dan macam-macam lagi lah.


Mula-mula macam tak yakin juga nak 'create' blog ni. Takut ape yang dirancang tak menjadi. Tapi saya mula yakin sikit nak buat blog ni sebab Mr. Sallehudin dah bawa saya jumpa ibu & ayah dia :) Alhamdulilah, seisi keluarga menerima kehadiran saya.. [ecehh]


Jadi, wujudnye blog ini ialah untuk mencoret dan berkongsi perjalanan kisah kami dan segala aktiviti dan persiapan yang bakal dilakukan menjelang hari bahagia kami. Walaupun rasa macam lama lagi nak menuju hari bahagia tu.. (^_^)


Kepada anda yang sudi membaca blog ini, terima kasih banyak-banyak. Jemput laa 'follow' I yer.. ;)


No comments:

Post a Comment