Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Loading...

Sunday, August 25, 2013

2 Syawal 1434

Raya kedua.. 

Pepagi lagi I dah pergi beraya ke rumah kawan sekolah I.. seriesss hampir 14 tahun kami tak jumpa. Dia dah ada empat anak. I..? belum beranak lagi.. ~haha~


Raya kedua, mr.sallehudin pakai baju melayu kaler merah. Katanya kali ni memang pecah rekod sebab selalunya sebelum ni baju melayu cuma hari raya pagi aje yang dia pakai.. Tapi tahun ni raya kedua pon pakai jugak baju melayu. Sebab hari tu I ada bebel sikitttt kat dia.. baju melayu yang dia beli mahal RM180 tapi pakai sekali setahun.. hehe.. so untuk mengelakkan pembaziran berlaku maka raya kedua pun masih berbaju melayu.. hehe..


Kami di hari raya kedua. Yeahh.. beg furla ialah idaman saya. Akhirnya dapat juga memiliki beg furla.. horeyyy...


byeee...

No comments:

Post a Comment