Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Monday, August 1, 2011

Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak

Salam Ramadhan..

Kami berdua ingin mengucapkan Selamat Menyambut Ramadhan Yang Mulia ini.. Moga segala amal yang dilakukan mendapat keberkatan olehNya.. Amin..


To my dear.....
Insyaallah, jika diizinkanNya kita akan bersama-sama menyambut Ramadhan dibawah satu bumbung tahun depan... Sama-samalah kita berdoa semoga apa yang kita rancangkan akan berjalan lancar dan dipermudahkan olehNya.

Oleh itu.. hikhikhik...
tahun ni mungkin saya last puasa solo, thn depan ada suami  :)
tahun ni mungkin saya last bersahur ikut suka hati, nak bgn ke.. tak ke.., thn depan kene bgn prepare food utk suami.. huhu
tahun ni mungkin saya last balik raya sorang2, thn depan kene undi nak raya rumah sape dulu...


1 comment: