Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Saturday, August 6, 2011

Menu 6 Ramadhan & Food Review : Padi House

Menu 6 Ramadhan

Thai Style Fish Finger Rice
Padi House Chicken Chop Rice
Fresh Watermelon
Fresh Orange

Berbuka puasa di Restaurant Padi House, Taman Equine. Restoran berkonsepkan western food dan harga boleh dikatakan berpatutan.


Saya mencuba menu Padi House Chicken Chop Rice. Dalam pinggan panjang ada nasi putih bersama telur goreng dan ayam bersoskan bbq dan mustard. Disertakan juga salad. Saya kurang minat pada ayam tu sebab macam kurang garing sikit. 


Mr. Sallehudin mencuba Thai Style Fish Finger Rice. Dalam pinggan yang panjang ada nasi putih dan telur goreng bersama ikan - filet.

Setiap pinggan makanan diletakkan bersama dua ketul popia goreng berintikan sayur-sayuran.


Untuk minuman saya memilih Fresh Orange dan Mr. Salleh memilih Jus tembikai. Saya bagi 4 bintang untuk minuman sebab jusnya sangat pekat dan tidak terlalu manis.  :)


Sesiapa nak mencuba boleh ke No 34, Jalan Equine 9C, Taman Equine, Jalan Putra Permai, Seri Kembangan.

No comments:

Post a Comment