Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Sunday, August 14, 2011

13 & 14 Bergabung...

Menu 13 Ramadhan
Nasi + daging masak blackpaper + ikan jenahak goreng
Cucur Udang
Air : Sarsi

13 Ramadhan adalah hari yang meletihkan.  :(
Pagi : teman Mr. Sallehudin pergi RHB kat Giant Kelana Jaya. Tapi tak boleh pulak nak cash kan cheque. So kene tunggu hari Isnin.. Kat situ saya ada nampak 1 booth yang jual cupcakes. Banyak cupcakes die dan design pun comel-comel.. I manage nak bukak booth jual cupcakes again kat Subang Parade. Tapi tak tau lah date yang sesuai. Next month dah start keje kat tempat baru..Owhh.. saya tak story lagi kan pasal offer keje baru yang saya dapat tu... ok2.. next entry lah yer..  

Menu 14 Ramadhan
Nasi goreng cili padi
Rojak Shuib
Popiah Basah
Murtabak Singapore
Cucur cempedak
Air : Tebu

Hari minggu yang memenatkan. Menyiapkan tempahan biskut raya yang melebihi 40 balang. Okies2 stop!! Bukan saya tolak rezeki tau dah tak nak terima order cookies sekarang.. tapi plzz imagine.. plsss saya sorang-sorang yang akan buat cookies yang lebih 40 balang tu. Ada 4 jenis biskut yang berbeza.. Tapi alhamdulilah.. rezeki Ramadhan.. Ni pun ada yang belum siap lagiiii...

Okies let we talk about food. Kali ni menapak ke Pasar Ramadhan Bandar Kinrara. (belakang Giat Kinrara tu). Boleh tahan ramai peniaga jugak yang meniaga kat situ. Tapi memang menarik kat situ. ada satu gerai tu... jual kuih muih die semuanyee cantik2 belaka. Semua 5 biji RM2 aje.. 
Menu 14 Ramadhan semua beli cuma nasi goreng cili padi tu, saya yang goreng..
Sedang menulis.. tiba-tiba teringin nak makan puding jagung pulak.. ~toing~

No comments:

Post a Comment