Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Monday, April 8, 2013

Sweetheartstories Featured in Majalah Pesona Pengantin :)

Hai...

Alhamdulilah dan yeayyy... Tahun lepas bisnes kecil-kecilan saya pernah memasuki majalah Pesona Pengantin. Dan tahun ini juga sekali lagi hasil kerja saya dipamerkan dalam majalah Pesona Pengantin Edisi Mei 2013 yang ada muka Diana Amir..  :)


Dari dulu memang berangan nak masuk majalah Pesona Pengantin..  :) Alhamdulilah termakbul juga angah-angan saya nie.. lalalala...


Owhh.. kepada sesiapa yang belum tahu lagi,saya mengusahakan servis candy buffet dan chocolate fountain. Tak kisah untuk apa-apa majis pun boleh. Untuk wedding, engagement, birthday party, majlis korporat dan sebagainya.. Sesiapa yang berminat tentang servis ni boleh email saya terus di cupcakesmuffins@gmail.com


Haaa.. lagi satu... jangan lupa beli majalah Pesona Pengantin edisi Mei 2013 ok..
byeee..

No comments:

Post a Comment