Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Monday, April 22, 2013

Suami Saya Sudah Boleh Diharap.. ~wee~

Holaa..

Seperti yang semua sedia maklum I ada menjalankan bisnes kecil-kecilan candy buffet dan choc fountain. Setiap kali bila I ada job, Mr.Sallehudin yang sentiasa akan menemani dan membantu I dari segi mengangkat barang dari rumah masuk dalam kereta ke tempat event dan angkat barang lagi sekali dari tempat event masuk ke dalam kereta dan balik rumah. Sometimes beliau ada juga buat promotion kepada tetamu di mana-mana event yang kami pergi. Promo skill beliau adalah sangat awesome.. hehe..

Semalam.. I telah menerima dua job event di tempat yang berlainan tetapi waktu yang sama. I dah confirm untuk job yang pertama di Tropicana. Kemudian ada request last minute untuk job di KGSAAS. I tanya pada Mr. Sallehudin sama ada dia confident untuk pergi ke job event kedua? and he said YES!! Hoho.. so I pun confirm untuk request job kedua..

Sebelum keluar rumah, I dah explain to Mr. Sallehudin macam mana nak buat table decoration. Memandangkan decoration tak sarat sangat so I pun memberi sepenuh kepercayaan kepada beliau. Dan hasilnyaa.... Taraaaa...

|
|
|
|
\/


Pandai pun...!! Next time boleh lah beliau pergi sorang lagi kalau ada dua job dalam satu hari.. hehe.. Job ni dibuat di pool side Kelab Golf Sultan Sallehudin Abdul Aziz Shah. Sambil handle job sambil beliau mencuci mata. Tengoklah gambar apa yang diambil..


huhu.. balik rumah aje terus beliau cerita kat I yang dia tertengok perempuan bogel!! Whatttt???

No comments:

Post a Comment