Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Monday, February 20, 2012

Nak Gubah Hantaran Style Apa?

Salam semua,
Im very stress today... bengang, geram, marah, hangin dan semuanyalah..

Ok.. tak nak cerita pasal buat kerja bodoh yang menjadikan saya stress but lets talk about preparation for wedding. 
Taraaa..  :)
Sekarang saya tengah memikir-mikir ape gubahan, rekaan dan design yang simple tapi cantik untuk gubahan hantaran nanti. Sesungguhnya saya sangat 'blur' sekarang. Tak tau nak hias macam mana. 
Petang semalam me & Mr. Sallehudin pergi kedai menjual barang hiasan perkahwinan CT Handycraft kat sekyen 19 Shah Alam. Dakat dua jam saya kat situ tapi tak tau nak beli ape. Actually tujuan saya memang nak beli barang gubahan hantaran tapi bila dah sampai sana langsung tak tau nak beli ape sebab saya tak de idea angsung macam mana rupa gubahan tu nanti. Saya cuba beli reben 2 gulung, kertas crepe dan mutiara kaaler maroon kononnya nak guna untuk hantaran. 

Pagi ni saya cuba servey kat internet..
Pening gaks kepala nak mencari. FYI, my dulang hantaran berwarna gold.
It is ok kalau bunga kaler putih dan selitkan mutiara kaler maroom tu kat celah-celah bunga.
Actually my gubahan tu insyallah akan berinspirasikan dari gubahan gambar kat bawah ni. 

 

Maybe esok or lusa saya akan pergi lagi sekali kat CT Handycraft dan beli artificial flower. 
Harap menjadi laa gubahan yang saya nak buat ni..
Wish me luck  :)

1 comment:

  1. gubah ikoot kreativiti la...sekarang kalao ada masa n azam DIY kan aje

    ReplyDelete