Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Friday, February 24, 2012

Ini Entry Mengamuk

Hai semua..
Lambat update blog sekarang ni..
Pertamanya kat umah takde internet. Belum top-up so tak leh nak online
Keduanya tak dapat nak update kat opis sebabnya super bz..
Sekarang ni jarang sangat kerja kat opis
Datang sekejap aje kat office. sampai pukul 9 pagi tu wat keje sekit-sekit lepas tu pukul 11 pagi jer dah kene pergi tengok rumah BOSS. Rumah tu under renovation sekarang tapi dah siap. Cuma tinggal minor pending job saja. 

Tapi tu lah.. dah hari-hari kesana, tu sebab tak dapat update blog kat office dah. 
Yang bengangnyerr..my BOSS tu dah laa cerewet tahap super cipan. Itu tak kena.. ini tak kena.. ntah ape-ape. Pastu saya pulak yang jadi orang tengah between BOSS dan kontraktor. 
Kontraktor pulak lepas tangan dan macam tak bertanggungjawab tahap super bangang. Tak payah jadi kontraktor laa macam tu!! Bodoh..
Aku ni Personal Assistant bukannya kontraktor. Dia tengok hari-hari aku datang rumah tu nak monitor pekerja dia.. sebab tu dia lepas tangan. Ni semua salah BOSS laa ni. Suruh sangat aku pergi tengok rumah tu hari-hari. Lepas tu kotak-kotak sampah bertaburan kat garage kereta.. kontraktor tu suruh aku pulak yang cari orang nak kutip sampah-sampah tu. BANGSAT betul. kalau macam tu biar aku yang jadi kontraktor bukan ko bangang!!!!!
Memang saya sekarang super stress. BOSS cakap "U kene tengok rumah tu, jaga rumah tu macam rumah U sendirik" kalau macam tu ko bagi laa rumah tu kat aku!! Kita tukar nama!!
Segala hal dalam rumah tu aku pulak nak kena jaga. Paip rumah laa, carpet laa, lampu laa, kipas laa, perabut laa sampaikan jamban tempat ko nak berak pun nak suh aku jaga!! Apa kejadahnya???
Sedangkan rumah aku sendiri pun aku tak jaga sampai macam tu laa..
Bini BOSS.. beli perabut dari oversea laa kononnya. Dia tu memang gila cermin. Semua sudut letak cermin. Beli cermin dari oversea sampai Malaysia cermin tu retak. Pastu aku pulak yang pergi kedai cermin nak ganti cermin baru. Lepas tu silap order cermin nak tengking-tengking aku pulak. Memang lahanat betul laa keturunan **j* nie.

Ini memang entry mengamuk. Aku dah benci kerja kat situ. Tunggu masa nak angkat kaki. Tak suka dengan semua orang kat situ. Tak friendly langsung!! Berlagak nak mampos tahap diorang tu bagus sangat.. 
Aku memang tak suka. Aku sabar aje tapi sampai satu tahap aku dah tak boleh nak control. Sebab tu aku mengamuk kat Mr. Sallehudin. Dia yang terkena tempias. Memang dah tak ada hati kat situ. Rezeki ada dimana-mana. Bukan kat situ aje. Buat ape kerja kat situ tapi hati sentiasa sakit. Bukan nak cerewet tapi apsal aku leh kerja tempat lain lebih dari dua tahun sedangkan tempat sekarang setahun pun tak sampai lagi...

Jual nasi lemak pepagi pun okey. Tak stress jalan jammed, tak stress dengan kerja. Cuma stress nak kena bangun pukul 4 pagi jer sebab nak masak nasi lemak. Tapi lepas meniaga pukul 10 tu bolehlah tidur sekejapkan.. huhu ~merancang ni~

okeylah.. malam ni nak pergi tengok Adnan Sempit 2.. choww..

No comments:

Post a Comment