Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Tuesday, September 6, 2011

Tempat Kerja Baru

Good morning everyone..

yeaa.. saya tau korang semua mesti malas nak pergi keje hari ni kan.. maklumlah cuti raya panjang. Ada setengah pulak ambil MC ataupun emergency leave. Walau apapun, selamat bekerja semula. Mesti banyak report yang nak kena siapkan tu kan..  :)

Well, hari ni hari kedua kerja kat tempat baru. Location office kat Bukit Damansara dan sekarang saya tinggal di Taman Equine, Seri Kembangan. So.. pls imagine jarak perjalanan saya dari rumah ke tempat kerja.. dan bagaimana saya kental mengharungi pagi yang dingin untuk ke tempat kerja.. Dulu kalau waktu dingin-dingin nie saya masih dalam selimut tapi sekarang saya sedang memandu di atas jalan raya. ohh nonono..

Sebelum ni saya tak pernah lagi cerita tentang tempat kerja baru kan..  :)
Start semalam saya dah mula kerja tempat baru. Masa mula-mula datang interview tu saya macam blur skit laa.. apply position secretary untuk sape laa agaknyer ni.. Bila dah datang interview everything dah diceritakan  oleh si penemuduga.. Rupanya syarikat ni adalah kepunyaan keluarga diraja. So saya Assistant Secretary pada salah seorang tengku's.. Saya tak boleh nak buat summary lagi macam mana kerja kat sini. So kena tunggu lagi beberapa bulan. Hari ni baru hari kedua.. kalau bagus.. teruskan.. Dalam office ni tak ramai pekerja. Yang ada pun semua Tengku's dan Secretary masing-masing aje..

Tapi saya masih berharap sangat suatu hari nanti saya tidak akan bekerja makan gaji. Impian saya nak ada perniagaan sendiri. Doakan lah untuk saya yer..  :)

No comments:

Post a Comment