Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Thursday, September 22, 2011

Its Thursday

Hye all..
Its Thursday and weekend is just around the corner. Horeyyyy!!
Tapi tak horeyy sangat laa sebab Sunday saya kena kerja full day. Owhh shit!! My BOSS ada buat birthday party celebration untuk anak-anak dia. Dan the invitation pun sangatlah 'gah' semua pangkat Dato' & Datin and also macam-macam Tunku.. Lunch Party kat Alexis Bistro @ The Garden. Tak tau lah sama ada sempat or tak saya nak ambil gambar. Kalau ada.. will upload sikit dalam blog yer  :)  Me and sorang lagi assistant kena jaga budak-budak masa diorang main game. huhhh!! Saya boleh main game skali tak?? Game kat Laser Tag Mid Valley  :)

Owh.. lagi dan lagi.. 
5 days to go. Mr. Sallehudin nak balik Malaysia lagi lima hari. Miss him so much and much... Kat sini ada few pic..suruh saya masukkan dalam blog ni.. wokey Dear... 

 Itu Eye On Malaysia.. Tapi kalau kat Spore.. Eye On Singapore kot.. 

 Yeahh.. my lovely fiance. Katanya dia tak de selera nak makan kat S'pore so perut dia dah susut sikit.. katanyaaa.. ~huhu~

Wahh.. saya kagum tengok building ni. Nampak macam kapal tersangkut kat tiga bangunan ni. 

Saya nak pergi sana... but pleaseeee settle my PTPTN first. Im pembayar tegar..!! ~ahakszz~

No comments:

Post a Comment