Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Friday, July 12, 2013

Ramadhan 1434: Day 3

Hari ni me & mr.sallehudin jejalan ke Kota Damansara. Katanya mr.sallehudin nak beli murtabak paling sedap yang kawan beliau jual kat bazar ramadhan seksyen 6, Kota Damansara. Rupanya tahun ni bazar tu dah berpindah ke Jalan Teknologi berhampiran uptown Kota Damansara. Tak mungkin kami nak ke situ sebab jam dah pukul 5.30pm dan menurut peniaga gerai kecil yang ada kat seksyen 6 tu..jalan nak ke bazar Jalan Teknologi sangat jammed!! So kitorang pun decided beli ajelah apa yang ada kat gerai tepi jalan. Ramai juga yang berniaga disitu cuma tak banyak pilihan saja..


Peniaga kat sini pun menjual juadah pada harga yang agak mahal juga. Roti John saiz panjang harganya RM4.50. Inti dalam tu 'nothing'. Terasa sos dan telur saja walaupun kata peniaga tu 'ini roti john inti daging' ok.. Sos untuk roti john memang terasa kesedapan tapi I makan langsung tak terasa pun daging tu..


Lihat cendol sangat mengiurkan tapi I memang nekad nak tinggalkan minuman ais so tutup mata ajelah tengok cendol tu..hehe.. I tak sure berapa harga sebungkus cendol macam dalam gambar ni tapi dengar macam RM5.. ~wooo~


Menu berbuka untuk hari ke tiga
:: roti john
:: murtabak daging & ayam
:: cucur udang kuah kacang
:: kuih tepung pelita
:: kuih cara berlauk
:: nasi lemak daun pisang
:: bubur cha cha
:: air teh o suam

Kos perbelanjaan hari ini RM18.50 ~hehe~

No comments:

Post a Comment