Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Wednesday, July 31, 2013

Ramadhan 1434H : Day 22

Wahhh...
So eksited sebab hari ni berbuka puasa di MIG Production. Actually I sponser for chocolate fountain untuk majlis berbuka puasa. Sebenarnya majlis ni hanya untuk staff dan beberapa orang tetamu saja..


Untuk 
dessert buffet, I sediakan chocolate fountain, red valvet cake & rainbow cake. Alhamdulilah, semua suka dengan menu yang I seduakan.


Mr. David Teo and her wife juga sangat sporting dan friendly. Kami semua duduk bersila untuk berbuka puasa beramai-ramai. diorang pon slumber jugak join duduk bersila.


Yang paling best sekali... David Teo ni bagi duit raya to semua yang hadir. Mula-mula me and husband target dalam sampul tu ada RM10. Actually tak kesah pun berapa RM. Sampai rumah baru kami check sampul tu. Terkejut badak hokeyyy.. Dalam sampul ada rm50. Walawehhh!!  

Patutlah company dia sentiasa keluar filem baru dan bisness dia makin maju sebab dia share hasil kejayaan dia dengan orang lain. Bak kata orang 'murah rezeki dia' bukan macam ada satu company tu...boss melayu, hasil pendapatan juta-juta...jangan katakan bonus..duit raya pun tak ada untuk staf sendiri.Dah laa staff kerja keras. Asyik balik lewat memanjangggg... Sekurangnya hargai lah sikit tenaga kerja staf, ini makan dia anak beranak je. Tetiap tahun bercuti pergi Bali. huhh!!

Ok.. Menu ramadhan 22

:: nasi putih + tomyam ayam + bawal goreng cili
:: lontong
:: mee goreng + kuewtiau goreng
:: kuih muih
:: nasi impit + rendang daging

No comments:

Post a Comment