Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Monday, July 11, 2011

Review : Detik menyarung Cincin

Alhamdulilah. Majlis tunang dah pun selesai. Sekarang menunggu masa majlis nikah pula. Mengikut perbincangan, kami akan bertunang dalam tempoh setahun atau kurang dari setahun. Insyaallah, bila semuanya dah okey dan bersedia saya & Mr. Salleh akan menetap majlis kenduri kahwin kami...

Okey.. 1st thing yang saya nak cerita ialah detik sarung cincin.. huhu.. dalam banyak2 part.. Part yang paling saya nervous sekali ialah berjalan dari bilik nak ke mini pelamin. Sebab time nih semua orang tengok.. huhu.. bila dah duduk atas pelamin tu dah tak rasa ape daaa...  (^_^)



Tak ada ape-ape yang pelik berlaku masa cincin disarung. Ibu (Mr. salleh's mother) sarungkan cincin untuk saya..  hikhik... alhamdulilah. nasib baik tak ketar tangan... hihi..



Salam tangan bakal ibu mertua.. Baik ibu mertua I... hihihi...



Mestilaa cium kan... Saya sayang bakal ibu mertua saya..  :)


Alhamdulilah. saat-saat yang ditunggu sekian lama dah pun lepas. Sekarang unggu untuk majlis kahwin pulak... Insyaallah...

Review yang lain..? harap sabar yer...

No comments:

Post a Comment