Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Tuesday, May 24, 2011

Tentang Perasaan Dia

Perasaan Mr. Sallehudin pertama kali jumpa saya.. :)

Saya tulis berdasarkan apa yang telah diceritakan pada saya beberapa hari lalu. [so to Mr. Sallehudin, if u want to add somthing, juz let me know ok.. ]

Perancangan awal memang nak keluar 1st date pada Hari sabtu sebelah malam sebab katanya dia nak bawa saya dinner seafood kat Bagan Lalang. Tapi disebabkan keterujaan saya dan ketidaksabaran saya nak berjumpa dia... hahahaha.. so kami pun berjumpa lebih awak dari hari yang dijanjikan.

Katanya ada beberapa perkara yang membuatkan dia menyukai saya.. (^_^)

:: Saya telah menghabiskan eskrim dia masa 1st date kami..
Mula-mula dia terkejut tengok saya tanpa rasa segan menghabiskan eskrim Baskin Robbins. Sebab saya cakap "tak baik membazir'...

:: Saya menunjukkan sifat sebenar walaupun semasa 1st date kami..
Dia kata saya tak ada perasaan segan silu masa tu. Sebab saya boleh habiskan eskrim dia dan makan nasi goreng kat Secret Recipe sampai habis. hahaha.. :) [teruk laa saya]

:: Pada pertemuan ketiga, saya 'drive' dari Serdang ke Seri Gombak untuk jumpa dia..
Katanya dia sangat terharu bila saya datang sendiri ke Seri Gombak semata-mata nak jumpa dengan dia. Walaupun masa tu keadaan sangat jammed tapi finally saya sampai jugak kat sana..

:: Ibu merestui pilihan dia..
Katanya, ibu gembira saya adalah pilihan dia. Mungkin sebab saya 'ngam' dengan family Mr. Sallehudin..

:: Saya sentiasa bersama dia..
Kami sentiasa berhubung each other.. Walaupun lepas jumpa kami masih lagi berSMS, ber'facebook', call...


Alhamdulilah.. dan bersyukur kerana ALLAH telah pertemukan kami berdua... Moga semua perancangan untuk menuju hari bahagia dipermudahkan. Amin...

No comments:

Post a Comment