Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Wednesday, May 25, 2011

Ring

Mr. Sallehudin cakap, dia planning dengan ibu nak hantar rombongan merisik dan bertunang someday in July. Wowww.. Im nervous ok.


ok..ok.. we talk about cincin :)

Dari dulu saya berangan-angan nak cincin emas putih. [betul..x tipu]


Paling admire macam gambarajah pertama.. hihi [guna perkataan gambarajah]. Nampak so sweet. Tapi saya tak mau laa ada kaler pink tu. Kalau boleh nak semua putih.




Gambarajah 1

Gambarajah 2





Gambarajah 3

Gambarajah ke dua dan ketiga tu memang design lebih kurang sama. Cuma gambarajah kedua ialah design cincin dua tone. Tapi saya admire juga design macam ni sebab sangat 'cute'. saya memang suka barang-barang yang nampak cute ni...



Gambarajah 4

Cincin ke empat pun ok jugak It look very simple. Nice jugak..


Walau apa design yang Mr. Sallehudin pilihkan untuk saya.. saya tetap terima dengan hati yang gumbira.. Tenkiu My Dear.. (^_^)

1 comment:

  1. suka cincin yg first...simple tp stylish..by the way,i follow u dear..selamat bekenalan..

    ReplyDelete