Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Friday, May 27, 2011

Classic Bridal, Majalah dan Diari Ratu Sehari

Semakin hari semakin happy. (*_*) Alhamdulilah..


Saya suka pergi ke Pameran pengantin. Sebut lah dimanapun, saya akan pergi walaupun saya jalan sorang-sorang. Betul tak tipu.. :)


Suatu hari saya pergi ke Pameran pengantin kat KLCC, dats time saya pergi dgn my fren Shamsurina. Ada satu booth tu offer pakej Studio Photography pada harga RM1K. Lima pasang persalinan lelaki dan perempuan, mekap & 5 kali, Shoot indoor dan outdoor. Pastu nanti ada bagi album dan byk lagi lah. Saya dah tak ingat apa lagi menda yg diorang bagi dalam pakej tu sebab pameran tu dalam bulan October 2010. Im so excited with dats offer. For me.. gilerr murah...


Sebab terpengaruh, saya booking pakej tu dgn bayar RM100. Saya pun tak tahu nape saya boleh booking pakej tu sedang kan masa tu saya belum jumpa lagi dgn Mr. Sallehudin :) Tapi masa tu saya still ada 'someone'...


But 'someone' is indeed very rude man. I will not forgive him to any of what he did to me!! [sorry.. bit emotional..huhu]. Selepas perpisahan saya dengan dats rude guy tu.. saya terus abaikan tentang pakej yang dah saya booking ni. Tapi alhamdulilah, saya telah berjumpa dengan Mr. Sallehudin. Tiba-tiba saya teringat semula pakej yang pernah saya booking dulu. Saya ada bagi tau kt Mr. Sallehudin about this package dan bitau dia yg saya nk continue semula pakej ni dan continue bayar harga pakej. So I will give a call to 'CLASSIC BRIDAL' and will discuss further with them.


Maybe, saya boleh guna all the picas nanti as a our Pre-Wedding Picas.. yeayyy ;)






Hmm.. For u'olls information, dua tahun dulu saya pernah menjalan wedding bizness. Dats time, mmg setiap bulan saya akan beli majalah Pengantin. Then, bila saya dah stop bisness tu dan kebetulan pula harga majalah tu semakin naik.. so saya pun stop beli majalah tu. Tapi saya continue beli semula majalah ni start edisi June 11.. itupun sebab tengah planning nak kawin..huhuhu...







Owhh.. saya ada simpan satu buku nota ni.. memang dah lama since 2009. Its call Diari Ratu Sehari dan saya dapat diary ni pun dari Majalah Ratu Sehari. I think diari ni mmg sangat berguna untuk mereka2 yg tengah merancang majlis perkahwinan macam saya.. :)




Diary ni byk membantu kita membuat wedding check list bermula dari 12 bulan sebelum majlis perkahwinan iaitu dari Prosedur Perkahwinan, Merisik, Bertunang, Akad Nikah hinggalah ke majlis Resepsi dan Bulan Madu.. hihi..


Okies. Jumpe next entry. happy reading.. (^_^)


No comments:

Post a Comment