Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Saturday, January 4, 2014

Sushi King

Hai everyone..

Bulan lepas mr.sallehudin ajak I pergi makan Sushi King. Seperti orang mengantuk disorongkan bantal. Mestila sonok kan.. ~wee~

Dulu kala I memang tak suka dan tak pandai langsung nak makan sushi ni. Tahun 2010 one of my fren bitau yang sebenarnya sushi ni sedap. So I pun cuba-cuba laa beli sushi kat Jaya Jusco. Hehe.. Waktu tu I cuma beli sushi kecik yang ade telur kat atas & yang ada udang je. Bila dah makan.. Woww memang sedap sebenarnya..haha..



Kalau nak dibandingkan dengan yang lain sushi yang paling sedap sememangnya sushu king. Opss..ni bukan iklan berbayar ye..hehe... But my husband cakap die lagi suka sakae sushi. 
Sesampainya kami di Sushi King One Utama, nasib baik ada meja kosong untuk dua orang so tak lah kami tunggu lama sangatkan.. I excited giler..terus grab this one.. 



Dan yang ini juga.. Ini paling sedap. Sukaa sangat.. Ada tuna..



Dan yang ni..ade cheese. So sallehudin memang suka sangatlah kalau berunsurkan cheese ni



 Saya order juga Ebi Ten Don namanya. Sebenarnya ia cuma nasi kukus dan dihidangkan dengan sayur. Menariknya dalam buku menu ni ditulis juga jumlah kalori untuk setiap jenis menu yang ada. So senang laa kepada mereka yang mementingkan kalori makanan boleh refer kat buku menu je. Untuk Ebi Ten Don ni kandungan kalorinya 601. Banyakkan.. So I makan separuh saje yang separuh lagi sallehudin habiskan. ~wee~


Dan hasilnya kami telah makan sebanyak ini... Well...rasanya tak lah banyak sangat kan klau nak dibandingkan dengan orang lain..hehe.. Setiap warna pinggan mempunyai harga yang berlainan. Kalau tak silap saya pinggan warna purple adalah hidangan yang mahal. Ntah..saya pon terlupa..huhu...


Akhir sekali bila dah kenyang tibalah turn nak membayar.... ~yeayyy~


Saya ingin memberi ucapan terima kasih daun keladi kepada suami saya kerana telah membelanja saya makan sushi king. Next time belanjalah lagi..

Ok..byee
Xoxo




No comments:

Post a Comment