Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Tuesday, January 24, 2012

Skin Care Product

Salam semua..
Sekejap aje dah hari Selasa.. kan.. Bosannya. Bila laa boleh cuti panjang macam ni lagi..
Owhh.. kalau tak silap awal bulan February ni ada cuti empat hari jugak..  :)

Hari nie saya nak share dengan uolls produk skin care yang saya gunakan sekarang.. Mula-mula saya memang tak yakin pada produk ni. Memang tak tahu langsung produk ni dari mane. My friend yang introduce product ni. Die memang menjual product ni. Ramai betul customer yang beli. So saya pun nak try jugak lah keseronokan product ni. Masa saya pakai cleanser tu saya tak perasan sangat keberkesanannya. Lepas tu saya cuba pulak pakai Nose Pack.
 

Sapukan cream nose pack tu kat sekitar hidung. Fungsi Nose Pack ni ialah untuk menghilangkan bintik hitam / bintik putih kat sekitar hidung. Cuma pakai dalam dua puluh minit aje. Kemudian tanggalkan. Selama dua puluh minit tu cream tu akan kering dan bila nak tanggalkan cream tu juz cabut aje cream yang kering tu dari hidung. Kali ni seriessss.. saya baru pakai sekali aje tapi saya betul-betul kagum dengan hasilnya. Seriess tak tipu. Nose pack ni tak perlu pakai hari-hari. Juz sapukan pada hidung dua kali seminggu aje..

Masker pun saya kagum jugak. sebabnya lepas guna mask ni, rasa kulit jadi ringan dan bertambah bersih. Kalau tak percaya cuba uolls beli..  :)

Makeup remover ni macam biasa laa.. kegunaannya untuk menanggalkan make-up. Contohnya macam saya suka pakai eyeshadow dan eyeliner, so bila guna Chorcoal ni memang buang habis semua make-up kat muka tu...

Before this saya tak pernah guna BB Cream. Mula-mula saya tak tau amende laa BB Cream tu.. Seriesss tak tau. Tapi bila dah lama-kelamaan, barulah saya tau BB Cream ni digunakan sebagai alas bedak make up. BB Cream ni memang best sebab nampak muka smooth aje...

Dan sekarang saya pun dah jadi peniaga untuk product Chorcoal ni.  So everything boleh ambil stok dari saya. Harga untuk setiap produk ialah RM18. Kalau beli mana-mana empat product ni, total harga menjadi RM65 belum termasuk pos laju :) Kalau nak beli lima barang sekali gus harga jadi RM90... Kalau berminat nak order juz email me to sweetheartstories@gmail.com

1 comment:

  1. wow macam best je. tapi yang pakai kat idung kalau nak cabut sakit tak? hmm lagi satu, untuk pelembab takde ke?

    pssst :lantern dah sampai. nanti email me the pics. i nak tgk... :P

    ReplyDelete