Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Thursday, January 5, 2012

Contest: The Ladies Photographer Giveaway

 Yeahhh...
Sejak nak kawen ni saya memang suka join contest. Kali ni saya nak joih contest anjuran Ladies Photographer. Lagipun term and condition untuk contest ni tak susah sangat. Kalau tak percaya cuba baca syarat-syarat peraduan  :)
Syarat2

1 - Buat entry bertajuk THE LADIES PHOTOGRAPHER GIVEAWAY 

2- Letakkan banner The Ladies Photographer di bawah dan link kan ke entry ini...



2 - Like Fan Page TLP di facebook  http://www.facebook.com/theladiesphotographer dan kepada yg tiada FB, boleh jadi follower di belog saya ini:P
3 - Like Fan Page Danita Maternity Store http://www.facebook.com/Danitamaternitystore (this is our penaja hadiah) 

3 - Tag 5 org kawan blogger (lebih ke kurang pun leh:P)

4 - Letak link entry anda di entry ini...Terima Kasih:)

5 - Tarikh tutup penyertaan ialah pada 31 January 2012.

Saya dah like fan page Theladiesphotographer dan danitamaternitystore. Sekarang saya nak tag semua pembaca blog mrandmrssallehudin untuk join contest anjuran Ladies Photographer sebab hadiah yang ditawarkan juga adalah sangat bestttt...   :) Harap saya menang salah satu hadiah yang telah disebut oleh penganjur...

1 comment: