Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Friday, June 14, 2013

Projek Nak Menjahit

Hai.. and happy Friday. Petang ni I nak balik kampung saya. Dah tiga bulan tak balik. 

Tadi I baru balik dari beli kain. ~haha~
Memandangkan puasa tahun ni I tak meniaga biskut raya secara besar-besaran so I planning nak menjahit shawl untuk diri sendiri jer. Idea dan design dah ada cuma usaha untuk merealisasikan shawl yang dihasilkan dari tangan sendiri tu akan mengambil masa jugak laa.. Hope raya dapat pakai shawl sendiri  :)

I beli kain murah je. Kain polister semeter RM5 kat Nagoya. Kaler hijau, pink, purple and blue. Nampak tak kain polkadot biru dan kain bunga biru tu? itu bukan untuk projek shawl tapi nak buat uncang. :)

Photo: Memandangkan Ramadhan tahun ni tak meniaga biskut raya secara besar²an..apa kata kite mulakan dengan projek menjahit shawl dan uncang hamper mini raya..hehe.. Harap saya rajin menjahit dan shawl saya menjadi.. :) #projek #menjahit #fabrik

Tibe-tibe bersemangat sungguh nak menjahit nih..
Harap esok di kampung boleh start potong kain dan menjahit.

Wish me luck (^_^)

XOXO

No comments:

Post a Comment