Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Sunday, March 24, 2013

Pergi Gua Musang

I rindu nak blogging tapi apakan daya tuntutan kerja telah membataskan aktiviti blogging. Nak join contest pun tak sempat.. Huhuhu...

Sekarang I kat Gua Musang. Ada job event kat sini.. Yer.. My small business telah memberikan servis sehingga ke pantai timur.. 

Jarak antara Kuala Lumpur ke Gua Musang tidaklah jauh sangat. Umpama dari KL nak balik kampung Bagan Serai je.. Tapi start dari Bentung tu menggunakan jalan lama tu yang buattkan rasa macam nak patah pinggang duduk dalam kereta lama-lama.....


Turut serta ke Gua Musang dah tentulah Suami tercinta dan sorang adik ipar sebagai assistant I. Kitoran bertolak lebih kurang pukul 8pagi dan sampai di Gua Musang hampir pukul 2ptg. Kami diberikan tempat ringgal.. Kesedar Inn Hotel. (Sorry tak amik pic sbb bz agt). Masa dalam kereta I menikmati kueh lapis pelangi yang I beli kat Petronas. Nampak cantik sangatkan... Bila rasa.. Nasib baik memang sedap  :)


Actually penginapan kitorang ditaja oleh family pengantin. Owhh... Bagi yang konfius.... Sebenarnye Sweetheartstories ada lah salah satu vendor untuk majlis perkahwinan Norul dan Hazwan. Bisness kecil-kecilan I ni menyediakan servis choc fountain dan dessert buffet. Sambutan memang dasat.. :) 10kg choc dan 15kg buah, segala dessert dan candies habia dalam masa 2 jam setengah aje... :)


Owhhh.. Masa hari pertama lunch di Gua Musang, I memang sentap sikit sebab harga makan tengah hari RM27.. Ape yang kami makan? Suami makan nasi goreng ayam, I dengan adik ipar makan nasi putih lauk ikan patin, telur goreng dan ulam. Maybe sebab ambil ikan patin kot kan... Ataupun sebab tokey kedai tu tengok kami orang luar dats why die charge kaw² punyee.. Rasanya I makan nasi lauk ikan patin kat KL baru RM5... 


Its me mada hari majlis. Muka sangat penat tapi happy. Alhamdulilah tuan rumah pon puas hati dengan servis kami. Panjang umo kita jumpa lagi ye tuan rumah.. :)

No comments:

Post a Comment