Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Sunday, December 23, 2012

Tired

Wowww...
Lama giler I tak jengah blog. Jangan katakan I nak blogwalking, nak update blog sendiri pun tak sempat. Ini gara-gara banyak dapat tempahan rainbow cake dan job set-up chocolate fountain. Phewwww...

Alhamdulilah. Bulan December ni memang banyak betul dapat job. Terima kasih kepada semua pelangganku.. :) 

Tapi memang penat betul minggu ni especially hari nak set-up chocolate fountain table. Kalau event tu sebelah petang, pagi-pagi lagi I dah bangun untuk potong buah dan cucuk buah. Lepas tu nak cairkan chocolate pulak. Dah siap semua nak packing barang yang kena baeak. Yang paling tak tahan sekali nak angkat barang yang dalam kotak tu masuk dalam kereta. Rumah I ni townhouse pastu Yang tingkat atas. So ulang alik naik turun tangga. Tu yang tak tahan sangat. Nak drive lagi. Dah sampai kat tempat event nak kena angkut lagi barang masuk kat meja yang diorang dah provide untuk letak dan set-up mesin fountain. Huuuu.. penatttt...Lately I terpaksa pergi event sesorang tanpa ditemani mr.sallehudin sebab dia pun sibuk dengan kerja dia kat KLIA. 

So..hujung bulan ni boleh laa I beli chiller.. Insyaallah... next week nak pergi servey lah. 


Ni gambar terbaru ambik kat event tadi. Wedding yang konon-kononnya ada tetamu VVIP lah sangatkan. Huhuhu...


Haa.. ni pulak.. ntahh ape-ape laa yang suami saya tengah buat tu. Dah macam rupa monsterkan.. I tengah set up candy buffet tabledia pulak sebok je nak makan biskut laa, lolipop laa.. itu laa ini laa.. haisshh.. 

Oklah.. dah pukul 1.30 pagi. Good nite. Nak tido dulu yee.. tata..

2 comments:

  1. wah...dah nampak selim la... =) i selalu2 jenguk sini, notice u ada diet kan...well done dear, dah selim..jeles ;p

    ReplyDelete