Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Friday, September 7, 2012

Entry Baru

Hai...
Lama tak update blog. Sediss.. saya tak ada laptop untuk mengupdate blog. Saya cuma ada sebuah tab, sebuah hanfon blackberry dan sebuah laptop old skoll.. sangat sukar menggunakan tab dan bb untuk update blog. Kekadang memang boleh tulis menulis untuk entry tapi tak boleh nak insert gambar. Sangat tension. Laptop old skoll juga begitu.. apabila menaip.. huruf hanya akan tertera beberapa saat selepas menaip. Contohnya seperti sekarang.. baru satu perenggan tapi mengambil masa hampir 10 minit. Sangat tekanan jiwa... Laptop yang saya selalu gunakan sebelum nie telah diambil oleh tuannya.. sebenarnya laptop tu kepunyaan boss suami saya.. hehehe..

Apa perkembangan terkini? ehee.. :)
Business candy buffet, choc fountain dan cupcakes dah start..selepas sebulan setengah cuti puasa dan raya. Sekarang dah start customer dok mintak quotation untuk event diorang. Ada kenduri kahwin laa dan ada juga birthday party. Job pertama lepas raya nanti 16 September, set up candy buffet & choc fountain untuk birthday party. 

Esok.. saya nak buat open house.. jemputan tak ramai sangat pun. Nak panggil ramai-ramai nanti kena masak banyak.. saya sorang aje yang masak.. tak larat lol.. insyallah tahun depan suami cakap nak order catering.. huhu.. Untuk esok saya sediakan menu spegheti, rendang ayam, nasi impit, cheese tart, pavlova, apam polkadot, muffins dan mestilah chocolate fountain. tokey kann.. hikhik..

hokey.. dah.. sambung masak..
byee..

No comments:

Post a Comment