Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Saturday, October 22, 2011

Contest : Free Kad Kahwin Pameran Pengantin

Hye semua.. hows ur Saturday? 

Tak pergi jalan-jalan ke? :) Malam nanti saya & Mr. sallehudin nak pergi tengok The Secret Life of Nora. Tonite is last show. Saya dah beli tiket dari minggu lepas lagi tau. Punyer laa bersemangat nak tengok citer ni. Sebab tiket asyik sold out aje kan.. So malam ni will see kehebatan TSLON...

Owh.. kawan-kawan semua.. saya nak mintak lotong sikit. Saya join contest FREE KAD KAHWIN dari Style-Weddings. Tapi contest berasaskan sape LIKE paling banyak. Kalau bab like menglike ni saya memang lemah sikit tapi cuba aje. Manalaa tau rezeki kan...

So.. kawan-kawan semua, jom laa tolong saya menang dapat 1000 keping kad kahwin percuma. Banyak tu 1000 keping. Boleh jimat dekat RM400++ kot....


Vote & LIKE kat link ni...


Jasa kalian amat saya hargai. Sekian terima kasih.


p/s: saya tengah buat macaron. Tak tau la jadi or tak. Percubaan kali kedua  :)

No comments:

Post a Comment