Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Tuesday, June 28, 2011

Minggu Sibuk

Hye & Salam..
Minggu ni agak sibuk sikit. 

Firstly sebab nak sediakan sample biskut raya. Ada beberapa orang yg request nak rasa biskut raya. Wokey. I will prepare it and distribute this Friday. Wish me luck yer in my small business ni..  :)

Secondly.. saya juga sibuk membuat packing untuk barang-barang yang nak dibawa balik untuk my E-day nanti. Saya baru aje wat satu checklist and notebook tentang preparation & item yg perlu disediakan. Catering, candy Buffet, Dress, Make-up & Mini pelamin rasanya tak de problem kot sebab dah hampir settle preparation. Barang-barang decoration pun dah ada.

Owhh.. sekarang saya dalam proses DIY all prnting untuk menu tag & segala jenis tag. Welcome frame pun dah siap.. hihi.. takleh tunjuk sekarang. Nanti tak surprise laa kan.. hihi.. everything akan di publish selepas my E-day. Printing untuk chocolate wripping pun blom siam. Halamakk.. nak design nie yang slow skit ni sebab kering idea. 

Yang paling pening kepala sekali ialah pasal hantaran. Saya tak tau laa ape nak letak untuk hantaran tu. Macam-macam mama nak bagi. Dulang ada sebelas aje hokeyy.. Tapi hantaran penting macam kain baju melayu, songkok & butang baju semua dah beli. Item untuk manisan aje yang tak tau laa ape mende yg confirm nak bagi.. huhu.. Tunggu aje lah nanti.. hmmm. Owhhh.. polistrin atas hantaran belum balut lagi..!!

Saya akan balik kampung seminggu awal dari tarikh e-day. 4 July 11 akan balik kampung dan buat preparation kat sana. huhu.. mesti kalut nih...

Okies.. got to go. Wish me luck yer...  :)

No comments:

Post a Comment