Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Friday, November 2, 2012

Gambar Kahwin Saya

Yeayyy... mari tepuk tangan...
I dapat gambo kahwin. Tapi bukan dari my official fotographer. Tapi dari my cousin. Timer kacih Majid kerana mengambil gambo secara percuma. ~huuu~

Mai I tepet sikit beberapa gambar hasil petikan beliau. Nanti I boleh review serba sedikit tentang hasil kerja beliau dan boleh buat wedding review for B2B infor. Banyak lagi yang belum buat review kan...  :)  Katering laa.. godies beg laa.. tetamu laa.. banyakkkk lagilah..  ~heee~

 Ni masa rombongan lelaki dah sampai. Siap dengan gadis pembawa dulang hantaran lagi tu..  :)

 Sampai aje.. salam cium tangan mama abah kite...

 Jemput makan semua.. banyak betul makanan yang disediakan.

 Mari tepung tawar..

 Mama dan abah..

 Ni mak long saya.. kakak sulung abah saya..

"tepi sikitttt pengantin nak lalu...."  itulaa dialog saya kot.. ~huuu~

Ok..layan gambo sikit dulu yer... banyak lagi gambo best ni...  :)

p/s: Mr. Sallehudin cakap my official fotographer coll dia and bagi tau yang album kawen we all dah siap... Penat I bebel kat blog laa..kat facebook laaa... finally siap pun.
Insyallah esok kot nak pergi amik... 

No comments:

Post a Comment