Followers

My Nuffnang

About Me

My photo
Saya Mrs Sallehudin a.k.a Mimis Ingin menjadi penulis belog tegar ~huu~ Mr. Sallehudin ialah suami saya yang dicintai :)

Time

Visitor


widget

Search This Blog

Powered By Blogger

Monday, October 3, 2011

Official Photographer

Hye semua..

Apa khabar? Monday blues lagi  :)
Saya nak update sikit tentang official photographer (OP). Sebelum ni saya ada buat servey tentang photographer. Servey kat Pameran pengantin Ampang Point dua minggu lepas, then Pameran Pengantin kat Stadium Melawati Shah Alam 3 bulan lepas. Semuanya melampau-lampau harga. Ada hasil yang sama dengan citarasa saya dan ada juga yang tidak menepati piawaian saya.

Owhh.. sangat pening nak pilih. Dah tentu nak pilih yang murah tapi hasil yang berkualitikan..? huhu.. 
Semalam Mr. Salleh ajak saya pergi servey photography servis kat rumah kawan dia. Actually kawan dia ada buat servis ni. So.. saya tengok hasil-hasil yang dibuat. Agak so and so laa. Tapi harga yang dia offer sangat teruja. 

Untuk majlis nikah dan sanding + unlimited shoot + 2 buah storybook + frame saiz...(ape ntah, x hengat) + CD all picture + outdoor shooting + banner.. = RM ****  wowwww andd wowwww!!

okey lah. Saya pasrah. Booking aje lah dia. Tapi saya ada bagi tahu dia gaya dan skill yang saya suka. More tu candid. Tak semestinya fokus dekat pengantin tapi tetamu yang hadir pun nak juga fokus. Segala item-item DIY pun saya nak abadikan dalam album jugak..  :)

I have to stop. Nak balik cepat. Sebab malam ni nak tengok Tayangan Perdana Al-Hijab kat e-Curve.

~tata~

2 comments:

  1. eh eh share la berapa harga tu dear.nak tahu!!biasa kalau member2 mesti murah kan?

    ReplyDelete
  2. Cik Zimie : Harga untuk pakej yg saya sebut tu RM1800.. murah kan :) tapi untuk album sebenarnye dlm pakej 1 costume album dan 1 sticky album. Tapi saya tukar semua guna costume album. :)

    ReplyDelete